Odbiór osobisty
Warunki odbioru osobistego w aptece internetowej Zakątek Zdrowia.
1. Złóż zamówienie na stronie naszej apteki, korzystając z formularza zamówienia. Wybierz opcję „odbiór osobisty”, a następnie „przelew bankowy” lub "Płatności - Twoje płatności w e-Biznesie" (dostępne dla odbioru osobistego formy zapłaty). Jeśli prawidłowo wypełnisz formularz zamówienia i klikniesz na „potwierdź zamówienie”, zobaczysz stronę z podziękowaniem. Na Twoją skrzynkę właśnie wysłaliśmy e-mail potwierdzający, że zamówienie do nas dotarło. Znajdziesz w nim także numer konta do dokonania przelewu oraz numer zamówienia.
2. Ureguluj należność za zamówienie w kwocie wskazanej na podsumowaniu zamówienia, wykonując przelew na nasze konto w banku PeKaO SA – nr konta 13 1240 5527 1111 0010 5047 3987 lub postępuj zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na stronie Płatności.
3. Poczekaj na potwierdzenie, że Twoja wpłata została przez nas zaksięgowana – status zamówienia zmieni się na „wpłata zaksięgowana”.
4. Poczekaj na powiadomienie o możliwym terminie odbioru zamówionych przez Ciebie produktów – status Twojego zamówienia zmieni się wówczas na „przygotowanie do odbioru”, a na swoją skrzynkę e-mail otrzymasz informację dotyczącą tego terminu. Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie naszej apteki w Łodzi, przy ul. Przełajowej 14. Zazwyczaj odbiór będzie możliwy już następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty, ale zastrzegamy sobie prawo do jego wydłużenia do 7 dni roboczych (zgodnie z naszym regulaminem). Prosimy, nie zgłaszaj się po odbiór zakupionych produktów w terminie wcześniejszym niż podany przez nas w e-mailu – Twoje zamówienie może nie być jeszcze przygotowane do wydania.
5. Dla zapewnienia bezpieczeństwa transakcji, przed wydaniem zamówionych produktów poprosimy Cię o okazanie dokumentu tożsamości oraz o podanie numeru zamówienia. Chcemy mieć pewność, że opłacone przez Ciebie produkty nie trafią w ręce innej osoby.